lördag 25 december 2010

God jul!

Oj, oj, oj... Jag är alltså i Sverige nu, sedan 11 dagar. Och tydligen försvann min blogg-motivation med detsamma... Jag hade tur med resan, sista dagen innan det stora snökaoset. Det är kallt och snöigt och mörkt i Umeå, förutom fyra timmar om dagen. Jag har fikat mig runt bland fina norrlandsvänner och har nu jul med mamma, pappa och mormor. Precis som vanligt med andra ord, vilket också är lite konstigt. Jag gör ekonomiska och mentala sammanställningar, summerar utgifter och inkomster. Överlag ett positivt resultat. Och så försöker jag packa ihop mina saker till något som liknar en en-gång-för-alla flytt till Skåne (med mina mått alltså, vilket knappast betyder för alltid, mer förhoppningsvis året ut. I allafall tänkte jag samla mig själv på samma ställe...).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar