måndag 30 augusti 2010

Flytt på gång.

Lite hastigt och lustigt har jag bestämt mig för att flytta från lägenheten på Vidadi (efter en lång tids velande). Jag kommer verkligen att sakna stället, och allt sällskap som kommer och går, så jag vet inte hur smart drag det är, även om det känns förnuftigt med tanke på kommande höstkyla och våra flatmates osäkra framtid i Baku. Och att jag får luftkonditionering, fullt fungerande kylskåp och ugn, en säng och garderob... Och jag flyttar bara 100 meter, till en stor, fin lägenhet med amerikanska Colleen. Hon är en trevlig Peace Corps volontär som sina sista månader har flytt lilla Ismailli för att jobba som fotolärare i Baku. Jag tänker mig att det blir trevligt att bo granne med Karolin, Ieva, Vladic och couchsurfarna istället. Vi flyttar in på onsdag - återkommer med bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar